Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΑΥΡΙΟ ΓΙΟΛΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ


Φτύσε δυνατά ουρλιάζοντας και τα δυο
ΝΑ ΧΑΘΕΙΣ
Κοιτώντας ότι περνά
νεκρούς
πτώματα αδιάφορα
ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΑΥΡΙΟ
στις ακριτικές εποχές των εντάσεων
χωρίς λέξη
στις ώρες του κοινού κοφτερού μυστικού
στις πόρτες με το οικόσημο τρελού θανάτου

ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΑΥΡΙΟ
ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙ
ΞΕΡΝΩΝΤΑΣ ΦΡΑΟΥΛΕΣ
ΚΙ ΑΓΓΕΛΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΧΕΡΙΑ

Θα πεθάνουμε
Όρθιοι σ’ ένα μπαρ ή σε κρεβάτι
απλόχερα σκορπίζοντας το είναι μας
στον κόσμο
στους ήλιους των αυτοδύναμων στιγμών
σε καπνούς κι οσμές περίεργες και μυστικές
στα σκοτεινά δωμάτια
τρέμοντας
ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΑΥΡΙΟ

Μη φοβάσαι
Είσαι κι εσύ
ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΑΥΡΙΟ
Φυλαχτό στα μέτωπα
μια πίστη στην αθωότητα
η προσήλωση στην τρέλα
η άχνα
το απροσδιόριστο
αόρατο ναδίρ της ύπαρξής μας

(Γιόλα Αναγνωστοπούλου- 1979)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου